به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مجید شارقی، مدیر کل راه و شهرسازی استان عنوان کرد: در راستای سفر دوروزه کاروان دولت تدبیر و امید به استان مرکزی ، افزون بر ۲۷۷۰ مورد درخواست مردمی با موضوعات مختلف پس از ثبت در سامانه ۱۱۱ به اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی جهت پیگیری ارسال شده که توسط اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این اداره کل بررسی و ارائه پاسخ مناسب به متقاضیان داده شده است.
وی افزود: در مرحله نخست رسیدگی به درخواستهای مردمی به تمام متقاضیان جهت اطلاع ازروند پیگیری درخواست خود، پیامک ارسال شده و از نیمه آذرماه این دسته از هم استانیها میتوانند جهت کسب اطلاع از روند درخواست خود از طریق شماره تلفن ۳۳۱۳۴۰۷۳تماس حاصل کنند.
محمد حسن قاسمی، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این اداره کل در این رابطه عنوان کرد: افتخار داریم که باهمکاری کارشناسان این اداره کل توانستهایم علاوه بر عودت درخواستهای غیر مرتبط با این اداره به سامانه سامد روزانه حداقل ۱۵۰مورد از درخواستهای همشهریان عزیز را که از طریق سامانه ۱۱۱به این اداره ارجاع شده به صورت تلفنی وحضوری پاسخگو باشیم.
وی درخصوص اهم موضوعات مورد درخواست از اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی در سفر اخیر ریاست جمهوری اضافه کرد: حدود ۸۰ درصد درخواستهای مردمی پیرامون تامین مسکن و مابقی درخصوص وضعیت راههای استان، اسناد واگذاری املاک و سایر موضوعات مبتلابه این اداره کل بوده که تمام این درخواستها در سامانه سامد(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم ودولت) ثبت شده است.
نظر شما